نمایندگان ایران برای اعلام موضع در خصوص حضور یا انصراف از لیگ قهرمانان 2020 منتظر تصمیم گیری دولت و مقام های بالا دستی کشورند و مدیران و هیات مدیره باشگاه‌ها در انتظار رسیدن دستور نهایی از وزارت ورزش هستند.

وزارت ورزش

همشهری آنلاین- تصمیم گیری درباره حضور یا انصراف نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا 2020 در صورت گرفتن حق میزبانی از ایران در سطحی بالاتر از باشگاه ها یا فدراسیون و حتی وزارت ورزش گرفته می شود.

بعد از جلسه مدیران 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان با سرپرست فدراسیون فوتبال و معاون وزارت ورزش اعلام شد که جمع‌بندی و تصمیم‌نهایی انصراف از لیگ قهرمانان آسیا در صورت گرفتن حق میزبانی از ایران خواهد بود و هرکدام از مدیران و نمایندگان باشگاه‌ها هم درمصاحبه‌های خود اعلام کردند زیر بار برگزاری بازی در کشور ثالث نمی‌روند و انصراف شان قطعی است.

دیروز برخی از رسانه های اماراتی و عربستانی از قطعی شدن حکم محرومیت باشگاه های ایرانی از میزبانی تا اطلاع ثانوی خبر دادند و حتی مدعی شدند این محرومیت شامل حال تیم ملی ایران هم می‌شود. البته این خبر هنوز رسمی و قطعی نیست. با یکی از مدیران استقلال درباره انصراف احتمالی آبی پوشان و دیگر نمایندگان  از لیگ قهرمانان آسیا تماس گرفتیم که مشخص شد باشگاه‌ها برای اعلام موضع اولا منتظر رسیدن حکم قطعی هستند و بعد از رسیدن حکم قطعی هم در انتظار تصمیم وزارت ورزش می مانند.

در این رابطه جلسه‌ای هم بین وزیر امور خارجه، وزیر ورزش و رییس کمیته المپیک ایران برگزار شد. باید دید در نهایت موضع و تصمیم دولت و مقام‌های بالادستی در صورت قطعی شدن محرومیت ایران از میزبانی تا اطلاع ثانوی چه خواهد بود و نمایندگان کشور مجوز حضور در این رقابت ها را کسب می‌کنند یا همان طور که قبلا برای تحت فشار قراردادن AFC اعلام شده بود کناره گیری خواهند کرد. 

کد خبر 479387

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha